Maximalizujte svůj obchodní potenciál díky vyhledávání informací o subjektech

29. červenec 2015

Snem každého podnikatele a obchodníka je mít širokou síť dobrých stálých a platících zákazníků. Ne každému a vždy se ale něco takového poštěstí. Někdy i sám druh podnikání je takový, že k opakovaným nákupům nedochází. Musíte tedy stále hledat nové a nové potenciální klienty k oslovení anebo partnery pro různé druhy aliancí a spoluprací.




zdroj: pixabay.comzdroj: pixabay.com

Mravenčí práce se nemusí vyplatit

Ono je to tak – na internetu najdete na desítkách stránek téměř vše. Rejstříky, databáze a registry firem, lze nahlížet do databází orgánů státní správy, ale stejně o málokteré firmě zjistíte vše podstatné. Pokud chcete potenciálního klienta prověřit důkladně a komplexně, zabere to neúměrné množství času a nakonec se stejně budete složitě orientovat v nashromážděné hromadě informací.

Je ale nějaké řešení, které by podnikatelům umožnilo strávit méně času náročným vyhledáváním a vyhodnocováním informací a raději se plně věnovat svému oboru podnikání? Specializovaná aplikace pro vyhledávání a vyhodnocování obchodních, finančních a kreditních informací o firmách může být pro řadu obchodníků přímo požehnáním. Ačkoli jde přibližně z 85 % o data z veřejných zdrojů, která byste si teoreticky mohli opatřit sami, aplikace s nimi provede i tyto následné krok: odborné sestavení hodnotících ukazatelů varovných informací i dat o finančním zdraví prověřovaných firem včetně možnosti interaktivní práce s diagramy majetkových a vlastnických vazeb pro vás důležitých subjektů a osob.. Je dobré vědět ještě před schůzkou, že se váš potenciální obchodní partner angažoval ve vedení značně podezřelých firem nebo že je nespolehlivým plátcem zaneseným v různých registrech.

Klíčem k úspěchu jsou správně sestavené informace

Aplikace postavená nad desítkami informačních zdrojů vám může pomoci mnohem více. Velmi přesně si můžete vyfiltrovat jen firmy, s nimiž připadá spolupráce v úvahu, ať z hlediska jejího geografického umístění nebo oborové příslušnosti. U každé zvolené společnosti se dozvíte, zda je finančně zdravá, informace o její historii, současné kontaktní adresy a také informace o tom, s jakými subjekty je daná firma obchodně či personálně propojena. To může být velmi cenná informace, protože přes jednu firmu se tak můžete dostat ke spolupráci s mnoha dalšími klienty.

Ukazatelů je v aplikaci mnohem více a obchodník si velmi jednoduše vyselektuje pouze ty firmy, u kterých nenajde žádné varovné informace a jejichž majitelé nejsou zadlužení, neúčastnili se vedení problematických společností a nejde o bílé koně. Na konci celého procesu tedy budete mít v ruce seznam ideálních bezproblémových klientů, veškeré informace o jejich finančním zdraví a aktuální kontaktní adresy. Už zbývá je jen oslovit, přesvědčit a pak s nimi spokojeně spolupracovat.

Sdílet na Facebooku Linkuj.cz!
Reklama

[Nahoru ↑]

Čtěte také...

Maximalizujte svůj obchodní potenciál díky vyhledávání informací o subjektech

Maximalizujte svůj obchodní potenciál díky vyhledávání informací o subjektech

Snem každého podnikatele a obchodníka je mít širokou síť dobrých stálých a platících zákazníků. Ne každému a vždy se ale něco takového poštěstí. Někdy i sám druh podnikání je takový, že k opakovaným nákupům nedochází. Musíte tedy stále hledat nové a nové potenciální klienty k oslovení anebo partnery…

5 výhod nebankovních půjček, díky kterým můžete rozjet byznys

5 výhod nebankovních půjček, díky kterým můžete rozjet byznys

Založení vlastní společnosti, případně rozjezd živnosti, vás může v počátcích stát nemalé finanční prostředky. Je třeba si pořídit veškeré vybavení pro provoz firmy, počítat s platy pro zaměstnance a samozřejmě očekávat také s tím, že než se firma naplno rozjede, budete možná po nějakou dobu v zápor…


Stochastic indikátor: Obchodní strategie

Stochastic indikátor: Obchodní strategie

I v netrendové dny lze využít indikátoru. Dobrou volbou může být právě Stochastic, který dokáže s předstihem předvídat pohyby. Jak Stochastic obchodovat a na co si dát pozor?

Jak si stanovit obchodní cíle

Jak si stanovit obchodní cíle

Základem tradingu jsou cíle. Bez cílů není podnikání a to stejné platí v tradingu. Ujasněte si a nejlépe i napište, jakých cílů byste chtěli dosáhnout. S tímto cílem vám dnes pomůžeme. I takový detail rozhoduje o vašem úspěchu.